Best date night | LOVELY LITTLE RANTS

Best date night


Alright, alright I know it's Wednesday and I'm writing about last Friday but it's cool guys. So last week I wanted to plan date night and surprise J with something we hadn't done before. So Thursday I called him when I wasn't home and asked him on a date because I thought it was funny and formal and stuff. HE SAID YES! SO first we went to this pizza place and I ordered from the kids menu (of course). Dinner ended a lot quicker than I expected, I had planned enough time to go to a sit down place but the sit down place we wanted to go to had a LONG wait and it would have been too long so we switched to a quicker place. So I guess I didn't plan that well enough, oops!

Long story short, we had at least an hour to kill before our appointments. Jason still had no clue what we were going to do so I tried to stall and failed. I had set up two full body massages at this reflexology place and it so happened to be a few stores down from the food place we ate at. I wanted to keep it a surprise so I tried to get us to walk down there somehow without being super obvious. Soooo basically it worked and we walked in and he was super excited!! But we were still like an hour early.

The guy that owns the place reminded me of how someone would look/act in the 70's. He was an older guy and very opinionated on pretty much every hot topic, all of which got brought up as we were waiting for our appointment to start. I mentioned I read the reviews and they were raving and he was like "Oh except for that guy that hates me that wrote one. He was pissed because he didn't call to cancel and I don't respect people who do that so I let them know blah blah blah" so obviously I looked it up and it was the funniest review on how the guy really did hate him and how disrespectful 70's guy was. I kind of just had to focus on how excited I was for the massage and not pay too much attention to all the stuff coming out of opinionated Joe's mouth.

Finally our massage started and it was amazing!! I kept hearing Jason's lady like slapping his back haha I wanted to look over so bad (we were next to each other) to see what was going on but I never could. I have the hardest time just laying and relaxing during a massage so while it was super nice, I wish I could have just been 100% relaxed instead of still having 100 things running through my head. Jason LOVED his massage though. It was so perfect for him because school is SO crazy and he has hours of homework every night so I was so glad he just got to relax and not think about school for a full hour. So basically look up reflexology places near you because an hour full body massage was only  $28 a person!! So I'm assuming pricing is pretty universal around the US?


Anyways, in case you missed it, I'm giving away a world map sign over here and it ends TONIGHT! :) Happy Wednesday!

xo
Candace


23 comments

  1. Yay for a massage day! That sounds like heaven! And pizza too? Perfect night to me! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was really nice and I was so glad Jason loved it!! You can never go wrong with pizza! :)

      Delete
  2. $28 for a full body massage?! I've honestly never gotten a massage. But if it's only $28, why not?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've gotten 3 in my life and the first one I got was the most awkward experience of my life haha I 100% recommend having a girl masseuse because it's so weird having a guy rubbing your body (to me) and for $28 this one was awesome!

      Delete
  3. I love that you planned this as a surprise! and called and asked and everything! Stealing that idea ;) I mean, borrowing that idea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do it!! haha I love doing cheesy stuff like that and calling him falls in that category for sure :) It was really fun!

      Delete
  4. What a great surprise! Massages are the BEST and that's such a great deal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was soooo nice and really could not beat that price!

      Delete
  5. Dang, I need to find a place like that. I am just like you during massages though, I cannot settle down. I think it's because it's um, A STRANGER!! Lol, like if John could learn how to do a really good massage like that, that would probably be the only way I could completely massage. I get weirded out knowing it's a random person all over me lol. Is it weird that I imagined you guys walking around outside and I got jealous lol. I need to live in a warmer state again. I'm not doing winter anymore.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "completely massage"...more like "completely relax" lol. I'm the worst.

      Delete
    2. hahah yeah that's true!! Like it was really nice but at the same time kind of weird that a stranger was rubbing my body all over. It made it better that at least Jason was in there, too. I ALWAYS ask J to scratch my back and he does for like 1 second but it always feels so good! Let's make our husbands learn to be amazing massage people, deal? Arizona is calling your name!!!

      Delete
  6. Yay for a massage, they are the best!

    ReplyDelete
  7. Girl I love this layout, but I'm struggling on the font, it must only be me.

    That's so sweet of you to have a surprise date! You can surprise date me any time haha ;)

    And what a steal at $28, somehow I feel like it's more expensive than that. It's good to hear your doing well :)

    liz @ j for joiner

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! Is it that the font is too small? After I read your comment I made it bigger, hope that helps!!

      haha!! seriously you should look online!! The place we went was $50 in person but if you booked online it was $30 every single time you book, and your first time is $28, I was like WHAT?! And other places around here are the same deals!! I couldn't believe it.

      Delete
  8. Wow! What a great idea to do a massage, and that is super reasonable! Date nights are so important no matter how crazy life gets!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I couldn't believe how cheap it was!! And I totally agree, always date your spouse especially when life is crazy so we can keep that closeness forever :)

      Delete
  9. That's awesome! The hubby & I had talked about doing a couple's massage but haven't been able to get around to setting anything up yet. I'm really going to have to do it, I think. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. You should do one, you guys would love it!!!

      Delete
  10. What a perfect date!! I love massages! Also, I'm really excited about my sign I ordered :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It was really nice!! And I am soooo excited to make it for you, thank you so much for your support, Alana :) It was really nice!! And I am soooo excited to make it for you, thank you so much for your support, Alana :)

      Delete
  11. That's the perfect surprise! Such a fun date night!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! It was a really nice new thing to do together :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Instagram